fredag, december 01, 2006

Lovely weekend!

Idag är det fredag, och fredag betyder helg, WEEEEI!
Idag slet jag på slöjden för att försöka bli klar, vilket ja inte blev.. Men blir klar nästa gång! Sedan hade vi biologi där vi pratade om droger som förra veckan, mycket intressant det där alltså! Sedan hade vi en mysig och fridfull lunch som bestod av potatis, lax och sås. Efter det hade vi svenska med peo peo peo då vi hade nytidskryss, självklart hade jag alla rätt som vanligt. Det där med årets julklapp asså, ljudböcker kan väl inte vara särskilt spännande? Varför inte bara läsa boken själv liksom. Sedan hade vi musik då ja, matilda, jossi och betty sjöng förfullt i korridoren på vår helmobbade låt haha. Sedan hade vi idrott, sista lektionen då några tjejer i min klass hade egen lektion. Styrka och kondition. Vi fick även se vår dans och låt som vi ska uppträda med den 20 december i åkeshovshallen. Vår klass kommer så vinna! Sedan gick jag hungrig och trött hem min långa übermysiga promenad hem, tog en varm dusch och nu sitter jag bara hemma och tar de lugnt, dricker lite te och ska snart ut på en promenad med min hund. Ikväll ska jag träffa Simon, Hampus, Anton och några fler.. Så mysigt! Ha det så trevligt ikväll, pussar på er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

löv yaa bella

Anonym sa...

kussimurran min,pussar

Anonym sa...

A very faboulus life!

Anonym sa...

JAG ÄR BRUNETTBELLA IDIOTER

brunettbella.blog.com

härmare!!

Dennis Alexis Hellström sa...

Tack så mycket för kommentaren! Fortsätt gärna läsa min blogg! :) Kram.

www.bimboboy.com/blogg