fredag, november 24, 2006

fredag

vaknade upp imorse,utvilad efter min skönhetssömn.tog på mig min duntofflor och tassade ner till frukost bordet där familjen satt. jag åt två rostade mackor,en tallrik flingor och drack ett glas nypressad apelsinjuice.
första lektionen var slöjd. jag hjälpte min underbara vän Ida att fylla hennes supersöta blåa sackosäck med små,fina,mjuka och vita puffar.det blev superbra.
sedan rann dagen på och helt plötsligt hade vi vår sista lektion som var idrott. då höll min fina vännina lektion i självförsvar.det var mycket intressant och lärorikt.tacktack!
sedan köpte vi vindruvor och gick hemåt.
nu ska det festas.pusspuss

4 kommentarer:

Anonym sa...

JAG FÅDDE SMAKA NÅGRA VINDRUVOR!!!
MEN ÄCKELPÄCKEL-LEO SNODDE NÅRA.

Anonym sa...

hahah va glad att han inte åt upp alla vindruvor.mohahahah

Anonym sa...

ååå snälla brunett-bella kan du inte skriva meeer!! älskar din blogg redan efter 2 inlägg!!
puss på dig!!

Anonym sa...

Brunette Bella rols!