tisdag, november 28, 2006

teknikprov

jag hade teknikprov igår,gick självklart bara bra. eftersom jag pluggade så hårt så måste det gå bra. sedan hade vi matte. efter det var det lunch.mycket mysigt,gick till Ullas. Å vad jag bara älskar deras sallader,finns det något bättre,till det drack jag en härligt läskande ramlösa.sedan hade vi svenska,sen håltimme.det var bra så fick man en extra timme till att plugga.å det behövs vill jag säga. jag och min kära matilda satt och förberede vår idrottslektion,som vi höll idag,som gick väldigt bra. sedan kom lilla rara marcus förbi och vi bjöd honom på vår allra sista pepparkaka,det var väl vänligt av oss att vi hade sparat den. sen gick timmarna och jag skulle iväg och träna.
idag var det en lång dag,som gick hyfsat bra.
på vägen hem plockade min söta,tokiga vänner matilda och carolina löv till deras redovisning i engelska. vet inte vad de håller på med,ska bli spännande å se.
puss på er alla!

3 kommentarer:

Anonym sa...

pepparkakan var rätt god. hehe.

Anonym sa...

äntligen än skön bloggare!
brunettbella, jag älskar dig,dit liv är så perfekt, Skulle vilja var dig!
pössar!

Anonym sa...

Faan jag är ju brunettbella!
brunettbella.blog.com
Fuck off