söndag, november 26, 2006

Stan

Först idag hade jag träning i Solna klockan 10,mysig stadsdel det är solna. Sedan åkte jag in till stan med min underbara vännina Hanna. Jag köpte en yrtjusig klänning och ett par matchande högklackade skor.blev perfekt inför FFKI-mötet(FinaFlickorKnarkarInte). Hanna köpte en fantistisk ring i guld.Sedan gick vi till Ginos och tog en fika.jag tog en lussebulle,för herrejösses vad längesen det var. Sedan gick vi på en kort promenad i regnet.efter det tog vi tunnelbanan hem. senare på kvällen gick jag och min superdupergulliga vännina Matilda hem till söta Idamarie (tack för att ni finns).där var simon,daniel och john. Daniel hade lagat en god middag åt oss,som bestod av rödspätta och potatis,mycket gott.Tack Daniel. och nu är jag hemma och behöver sova. Godnatt alla jag älskar och alla som älskar mig!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

mohahahaha

Anonym sa...

CP. Tror du att du e bättre än blondinbella va? LR? Ne just det! HON E FAKTISTK ME I MUF NORRMALMS STYRELSE.

Anonym sa...

jag är ordförande i FFKI.slå den om du kan.

Anonym sa...

MUF är för muppos.

Anonym sa...

jag ska döda den som skrev att blondinbellas blogg var bättre!!!
brunettbella is the shit