torsdag, november 23, 2006

Härligt

Idag har jag haft en jättemysig dag!
Den började med ett läxförhör i geografi som det gick så himla bra på. Sedan hade vi svenska, vi läste ur vår gemensamma svenskabok, "på västfronten" så spännande! Sedan åt jag en jätte trevlig lunch med mina underbara vänner och helt plötsligt så gick brandlarmet igång. Och eftersom man inte ska rusa så gick vi lugnt och stillsamt ut och frös häcken av oss på skolgården. Efter den trevliga lunchen så hade vi spanska. Vi kollade på en intressant film om Che Guevara. Sedan hade vi en meningslös engelskalektion där vi inte gjorde så mycket. Vi lekte viskleken haha, men vilket var mycket mysigt. Efter skoldagens slut så gick jag och min underbara vän Matilda och tog en fika på café Olstén på Ålstensgatan. Jag drack en cafe latte och Matilda drack en kopp te, det var jättemysigt. Har precis kommit hem, ska sätta mig och plugga lite teknik eftersom jag har prov på måndag. Får hoppas det går bra. Sen ska jag iväg och träna med mina underbara träningskompisar. Ha de bra, Ciao!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, Gud va mysigt det låter, och du verkar JÄTTE sexig kan du visa en bild?;)

Anonym sa...

Jag skulle vilja ha det precis som du, du verkar ha det så bra! Hoppas att du skriver mer snart, jag följer blondinbellas blogg också. Hoppas att din blir lika bra. pussar TOVA<3

Anonym sa...

I LOVE YOU!!!!

Carolina sa...

Nördar! :P

Anonym sa...

SÅ JÄVLA BRA ASSÅ!! DU E JÄTTE SEXI.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Åh min uberbella ! FAN VA COOL DU E !!! hahaha <3

Anonym sa...

hahaha this roxxorrsszz

Anonym sa...

mjau

Anonym sa...

Jag tycker du verkar söt:) om du vill kan du ju adda mig på msn, andreas_stromstedt@hotmail.com ;D

btw. ja e också söt :)

Anonym sa...

det fins endast en brunett bella och det är jag
brunettbella.blog.com